Aktiviteter
Aktiviteter som passer for: Læreplan i samfunnsfag - Etter 7. årssteget
- Geografi
- lese og bruke papirbaserte og digitale kart og lokalisere geografiske hovudtrekk i sitt eige fylke, nabofylka, dei samiske busetjingsområda, Noreg, Europa og andre verdsdelar
- registrere og ordne spor etter istida på heimstaden og forklare kva istida hadde å seie for danning av landskap og heile landet
- forklare samanhengar mellom naturressursar, næringar, busetnad og levevis
- samanlikne og påvise likskapar og skilnader mellom land i Europa og land i andre verdsdelar
- fortelje om regnskog, grasslette, ørken og andre landskapstypar og forklare korleis menneske gjer seg nytte av dei
- forklare korleis produksjon og forbruk kan øydeleggje økosystem og forureine jord, vatn og luft, og drøfte korleis dette kan hindrast og reparerast
- forklare korleis vi i Noreg bruker ressursar frå andre stader i verda
- registrere flyktningstraumar, forklare kvifor somme rømmer frå heimlandet sitt, og drøfte korleis det kan vere å kome til eit framandt land som flyktning
- planleggje og presentere reiser til Europa og andre verdsdelar ved å bruke digitale verktøy
- vis alle
Til topp
Kulturminnet vårtBli kjent med et kulturminne ved elva. Delta i registrering, skjøtsel og restaurering. Bli kjent med bevaringsproblematikken. Til aktiviteten
Rydd et kulturminneVelg et kulturminne som du ønsker skal være der om 100 år. Hva kan komme til å forandre kulturminnet eller området rundt? Hva må gjøres for å ta vare på kulturminnet? Lag en plan og delta gjerne i praktisk skjøtsels- eller informasjonsarbeid. Til aktiviteten
Gråstein og gullStein finnes i alt fra veier og bygninger til elektronisk utstyr, maling, papir og til og med mat. Hver og en av oss bruker årlig 10 tonn stein i en eller annen form. Men hvilke steiner egner seg til vårt bruk og hvor kommer disse mengdene med stein fra?
I de fleste kommuner tas det ut mineralske ressurser fra gruver, steinbrudd og pukkverk. Spor etter tidligere tiders uttak er det enda flere av. I denne aktiviteten kartlegger og klassifiserer vi nye og gamle mineraluttak, og gjør oss kjent med samfunnsmessige utfordringer knyttet til uttak av mineralske ressurser. Til aktiviteten
|