miljolare.on logo miljolare.no logo  
  om nettverket | kontakt | A til Å | english
Du er her: Forsiden > Aktiviteter > Biologisk mangfold > Smådyr i fjøra > Læreplanmål

Aktivitet:

Smådyr i fjøra

Valg for denne aktiviteten:

 Hovedside  Les veiledning  Legg inn data  Vis resultater

 Bakgrunnstoff  Læreplanmål

Læreplanreferanser etter Kunnskapsløftet

Læreplan i biologi - programfag i studiespesialiserende utdanningsprogram

  • Biologi 1
    • Den unge biologen
      • gjennomføre eit større feltarbeid og nytte biologiske metodar til å samle inn, kartleggje og utforske ulike typar organismar og leggje fram resultata frå undersøkingane
      • observere og namngje nokre vanlege artar frå ulike biotopar og samanlikne dei med omsyn til fellestrekk og variasjon ved å bruke kunnskapar frå systematikk
    • Biologisk mangfald
      • forklare korleis ein art blir definert, og korleis det biologiske mangfaldet blir organisert i taksonomiske system
  • Biologi 2
    • Den unge biologen
      • planleggje og gjennomføre eit større feltarbeid med ei undersøking av biotiske og abiotiske faktorar i eit økosystem, og vurdere og presentere resultata med og utan digitale verktøy
    • Økologi
      • samle, bestemme og klassifisere ulike organismar og knyte opplysningar om levevis og tilpassingar til eit utval av organismane

Læreplan i naturfag

  • Etter 10. årstrinn
    • Mangfold i naturen (Bærekraftig utvikling)
      • gjøre greie for hvilke biotiske og abiotiske faktorer som inngår i et økosystem og forklare sammenhengen mellom faktorene
  • Etter 7. årstrinn
    • Forskerspiren
      • bruke digitale hjelpemidler og naturfaglig utstyr ved eksperimentelt arbeid og feltarbeid
      • publisere resultater fra egne undersøkelser ved å bruke digitale verktøy
    • Mangfold i naturen (Bærekraftig utvikling)
      • planlegge og gjennomføre undersøkelser i noen naturområder i samarbeid med andre
      • beskrive kjennetegn til et utvalg av plante-, sopp- og dyrearter og fortelle hvordan disse er ordnet systematisk

Læreplan i samfunnsfag

  • Etter 10. årssteget
    • Geografi
      • beskrive og forklare natur- og kulturlandskapet i lokalsamfunnet