Resultater
Observasjon av ukjent skytype – Øystre Slidre, Innlandet 15.10.2016
Observasjonen er vurdert av en ekspert
Deltaker | Lærdalsøyri skule |
Sted | Øystre Slidre Prestegårdsskog |
Kommune | Øystre Slidre, Innlandet |
Tidspunkt | 15.10.2016 kl 17:18 |
Kampanje | Forskningskampanjen 2016: Skyer |
| |
Skytype | Ukjent skytype (ikke avgjort av observatør) |
Skydekke | Halve |
Nedbør | Ingen |
Solen | Klart synlig uten ring |
Farge | Lys grå |
Form | Annen form |
Høyde | Fra 2-5 km |
Endring | Uforandret |
Vurderinger fra andre
1 personer har vurdert skyen slik:
Hva mener du?
Du må være pålogget for å vurdere og kommenter
Vennligst logg inn først!
Kommentarer
Ukjent skytype
Av: Bruker ved Meteorologisk institutt den 16.02.2017:
Vanskelig å vurdere skytypen pga lyset og bildeutsnittet.
Flere skyobservasjoner
Av ukjent skytype
Ukjent skytype
Austrheim, Vestland
Kaland barne- og ungdomsskule (03.10.2016)
Ukjent skytype
Indre Fosen, Trøndelag
Fevåg/hasselvika skole (20.09.2016)
Ukjent skytype
Eigersund, Rogaland
Husabø ungdomsskole (30.09.2016)
Ukjent skytype
Narvik, Nordland
Rombak Montessoriskole (28.09.2016)
Ukjent skytype
Hemnes, Nordland
Finneidfjord skole (24.10.2016)
Vis alle av ukjent skytypeFra Lærdalsøyri skule
Nedbørskylag (nimbostratus)
Lærdal, Vestland
Lærdalsøyri skule (27.10.2016)
Ukjent skytype
Lærdal, Vestland
Lærdalsøyri skule (27.10.2016)
Makrellsky (cirrocumulus)
Lærdal, Vestland
Lærdalsøyri skule (20.10.2016)
Ukjent skytype
Lærdal, Vestland
Lærdalsøyri skule (22.10.2016)
Ukjent skytype
Lærdal, Vestland
Lærdalsøyri skule (20.10.2016)
Vis alle fra Lærdalsøyri skuleSamme dato (15.10.2016)
Fjærsky (cirrus)
Skjervøy, Troms
Skjervøy barneskole (15.10.2016)
Annen skytype
Gáivuotna - Kåfjord - Kaivuono, Troms
Skjervøy barneskole (15.10.2016)
Buklesky (stratocumulus)
Skjervøy, Troms
Skjervøy barneskole (15.10.2016)
Tåkesky (stratus)
Skjervøy, Troms
Skjervøy barneskole (15.10.2016)
Tåkesky (stratus)
Storfjord - Omasvuotna - Omasvuono, Troms
Skjervøy barneskole (15.10.2016)
Vis alle samme dato (15.10.2016)