Sjekk kunstgressbanen29.09.2017 Lø skole Lø aktivitetspark (Steinkjer, Trøndelag) | 17 spillere 30 ml fyllmateriale Nierbane SBR , Sand Tørr bane | |
Fugleliv langs kyst og vatn20.05.2010 Lø skole Figga (Steinkjer, Trøndelag) | Blåmeis (Cyanistes caeruleus) Dompap (Pyrrhula pyrrhula) | |
Undersøk muggsopp i klasserommet24.09.2009 Lø skole lø skole (Steinkjer, Trøndelag) (Grønt rom) | Cladosporium Gjærsopp (Saccharomycetales) | |
Undersøk muggsopp i klasserommet30.09.2009 Lø skole lø skole (Steinkjer, Trøndelag) (Kontor) | Trichoderma | |
Mål karbondioksid (CO2) i klasserommet25.09.2009 Lø skole klasserom (Steinkjer, Trøndelag) (Rom 5 ) | 25.09.2009 12:00: 1000 PPM CO2 | |
Sjekk skolens energibruk14.03.2005 Lø skole lø skole (Steinkjer, Trøndelag) | | |
Sjekk skolens energibruk09.03.2005 Lø skole lø skole (Steinkjer, Trøndelag) | Uke 07/2005: | kWh/m2 |
Uke 08/2005: | kWh/m2 |
Uke 09/2005: | kWh/m2 |
| |
Sjekk skolens energibruk01.03.2005 Lø skole lø skole (Steinkjer, Trøndelag) | Uke 03/2005: | kWh/m2 |
Uke 04/2005: | kWh/m2 |
Uke 05/2005: | kWh/m2 |
Uke 06/2005: | kWh/m2 |
| |
Sjekk skolens energibruk01.02.2005 Lø skole lø skole (Steinkjer, Trøndelag) | Uke 01/2005: | kWh/m2 |
Uke 02/2005: | kWh/m2 |
Uke 03/2005: | kWh/m2 |
Uke 04/2005: | kWh/m2 |
| |
Sjekk skolens energibruk18.01.2005 Lø skole lø skole (Steinkjer, Trøndelag) | | |
Sjekk skolens energibruk11.01.2005 Lø skole lø skole (Steinkjer, Trøndelag) | | |
Sjekk skolens energibruk06.01.2005 Lø skole lø skole (Steinkjer, Trøndelag) | Uke 51/2004: | kWh/m2 |
Uke 52/2004: | kWh/m2 |
Uke 53/2004: | kWh/m2 |
| |
Sjekk skolens energibruk14.12.2004 Lø skole lø skole (Steinkjer, Trøndelag) | Uke 46/2004: | kWh/m2 |
Uke 47/2004: | kWh/m2 |
Uke 48/2004: | kWh/m2 |
Uke 49/2004: | kWh/m2 |
Uke 50/2004: | kWh/m2 |
| |
Rydd et kulturminne12.11.2002 Lø skole Nedre Lø (Steinkjer, Trøndelag) | Klassetrinn: mellomtrinnet Personer: 75 Dugnadstimer: mange | |
Mål temperatur i klasserommet12.02.2002 Lø skole klasserom (Steinkjer, Trøndelag) (Rom 5 ) | 12.02.2002 09:30: 19.3 °C | |