Kor næringsrikt er vatnet?
Læreplanmål
Valg for denne aktiviteten: Hovedside
Les veiledning
Legg inn data
Vis resultater
Bakgrunnsstoff
Læreplanmål
Læreplanreferanser etter KunnskapsløftetLæreplan i biologi - programfag i studiespesialiserende utdanningsprogram - Biologi 1
- Den unge biologen
- planleggje og gjennomføre undersøkingar i laboratorium frå alle hovudområda, rapportere frå arbeida med og utan digitale verktøy og peike på feilkjelder i undersøkingane
- Funksjon og tilpassing
- drøfte korleis ytre faktorar påverkar vekst og utvikling hos planter
Biologi 2- Den unge biologen
- planleggje og gjennomføre undersøkingar i laboratorium frå alle hovudområda, rapportere frå arbeida med og utan digitale verktøy og peike på feilkjelder i undersøkingane
Økologi- gjere greie for faktorar som regulerer vekst og storleik av populasjonar og forvalting av bestandar i eit berekraftig perspektiv
- forklare korleis økosystem kan endre seg over tid, og knyte det til klimaendring og andre miljøproblem
Læreplan i naturfag - Etter 10. årstrinn
- Forskerspiren
- planlegge og gjennomføre undersøkelser for å teste holdbarheten til egne hypoteser og velge publiseringsmåte
- Mangfold i naturen (Bærekraftig utvikling)
- gjøre greie for hvilke biotiske og abiotiske faktorer som inngår i et økosystem og forklare sammenhengen mellom faktorene
Fenomener og stoffer (Energi for framtiden)- undersøke kjemiske egenskaper til noen vanlige stoffer fra hverdagen
Læreplan i samfunnsfag - Etter 10. årssteget
- Geografi
- beskrive og forklare natur- og kulturlandskapet i lokalsamfunnet
Læreplan i teknologi og forskningslære - programfag i studiespesialiserende utdanningsprogram - Teknologi og forskningslære 1
- Den unge forskeren
- planlegge, gjennomføre, analysere og dokumentere systematiske målinger om støy, luftforurensning, inneklima og vannkvalitet, og drøfte virkninger på helse og miljø
Teknologi og forskningslære X- Den unge forskeren
- planlegge, gjennomføre, analysere og dokumentere systematiske målinger om støy, luftforurensning, inneklima og vannkvalitet, og drøfte virkninger på helse og miljø
|