miljolare.on logo miljolare.no logo  
  om nettverket | kontakt | A til √Ö | english
Du er her: Forsiden > Aktiviteter > Biologisk mangfold > Smådyr i ferskvatn > Læreplanmål

Aktivitet:

Smådyr i ferskvatn

Valg for denne aktiviteten:

 Hovedside  Les veiledning  Legg inn data  Vis resultater

 Bakgrunnstoff  L√¶replanm√•l

L√¶replanreferanser etter Kunnskapsl√łftet

Læreplan i biologi - programfag i studiespesialiserende utdanningsprogram

  • Biologi 1
    • Den unge biologen
      • gjennomf√łre eit st√łrre feltarbeid og nytte biologiske metodar til √• samle inn, kartleggje og utforske ulike typar organismar og leggje fram resultata fr√• unders√łkingane
      • observere og namngje nokre vanlege artar fr√• ulike biotopar og samanlikne dei med omsyn til fellestrekk og variasjon ved √• bruke kunnskapar fr√• systematikk
    • Biologisk mangfald
      • forklare korleis ein art blir definert, og korleis det biologiske mangfaldet blir organisert i taksonomiske system
      • forklare korleis biologisk mangfald heng saman med variasjon i habitat og nisjar i √łkosystema
  • Biologi 2
    • √ėkologi
      • samle, bestemme og klassifisere ulike organismar og knyte opplysningar om levevis og tilpassingar til eit utval av organismane

Læreplan i naturfag

  • Etter 10. √•rstrinn
    • Mangfold i naturen (B√¶rekraftig utvikling)
      • gj√łre greie for hvilke biotiske og abiotiske faktorer som inng√•r i et √łkosystem og forklare sammenhengen mellom faktorene
  • Etter 7. √•rstrinn
    • Forskerspiren
      • bruke digitale hjelpemidler og naturfaglig utstyr ved eksperimentelt arbeid og feltarbeid
      • publisere resultater fra egne unders√łkelser ved √• bruke digitale verkt√ły
    • Mangfold i naturen (B√¶rekraftig utvikling)
      • planlegge og gjennomf√łre unders√łkelser i noen naturomr√•der i samarbeid med andre
      • beskrive kjennetegn til et utvalg av plante-, sopp- og dyrearter og fortelle hvordan disse er ordnet systematisk

Læreplan i samfunnsfag

  • Etter 10. √•rssteget
    • Geografi
      • beskrive og forklare natur- og kulturlandskapet i lokalsamfunnet