Amfibium og krypdyr
Læreplanmål
Valg for denne aktiviteten: Hovedside
Les veiledning
Legg inn data
Vis resultater
Bakgrunnsstoff
Læreplanmål
Læreplanreferanser etter KunnskapsløftetLæreplan i biologi - programfag i studiespesialiserende utdanningsprogram - Biologi 1
- Den unge biologen
- gjennomføre eit større feltarbeid og nytte biologiske metodar til å samle inn, kartleggje og utforske ulike typar organismar og leggje fram resultata frå undersøkingane
- observere og namngje nokre vanlege artar frå ulike biotopar og samanlikne dei med omsyn til fellestrekk og variasjon ved å bruke kunnskapar frå systematikk
- Biologisk mangfald
- forklare kva omgrepet biologisk mangfald omfattar, og drøfte spørsmål kring ansvaret for å ta vare på biologisk mangfald lokalt og globalt
- forklare korleis biologisk mangfald heng saman med variasjon i habitat og nisjar i økosystema
Biologi 2- Økologi
- samle, bestemme og klassifisere ulike organismar og knyte opplysningar om levevis og tilpassingar til eit utval av organismane
Læreplan i naturfag - Etter 7. årstrinn
- Forskerspiren
- publisere resultater fra egne undersøkelser ved å bruke digitale verktøy
- Mangfold i naturen (Bærekraftig utvikling)
- beskrive kjennetegn ved virveldyr og forklare funksjonen til de viktigste organene
- beskrive kjennetegn til et utvalg av plante-, sopp- og dyrearter og fortelle hvordan disse er ordnet systematisk
Læreplan i samfunnsfag - Etter 10. årssteget
- Geografi
- beskrive og forklare natur- og kulturlandskapet i lokalsamfunnet
|