miljolare.on logo miljolare.no logo  
  om nettverket | kontakt | A til Å | english
Du er her: Forsiden > Aktiviteter > Biologisk mangfold > Amfibium og krypdyr > Læreplanmål

Amfibium og krypdyr

Læreplanmål

Valg for denne aktiviteten:

 Hovedside  Les veiledning  Legg inn data  Vis resultater

 Bakgrunnsstoff  Læreplanmål

Læreplanreferanser etter Kunnskapsløftet

Læreplan i biologi - programfag i studiespesialiserende utdanningsprogram

  • Biologi 1
    • Den unge biologen
      • gjennomføre eit større feltarbeid og nytte biologiske metodar til å samle inn, kartleggje og utforske ulike typar organismar og leggje fram resultata frå undersøkingane
      • observere og namngje nokre vanlege artar frå ulike biotopar og samanlikne dei med omsyn til fellestrekk og variasjon ved å bruke kunnskapar frå systematikk
    • Biologisk mangfald
      • forklare kva omgrepet biologisk mangfald omfattar, og drøfte spørsmål kring ansvaret for å ta vare på biologisk mangfald lokalt og globalt
      • forklare korleis biologisk mangfald heng saman med variasjon i habitat og nisjar i økosystema
  • Biologi 2
    • Økologi
      • samle, bestemme og klassifisere ulike organismar og knyte opplysningar om levevis og tilpassingar til eit utval av organismane

Læreplan i naturfag

  • Etter 7. årstrinn
    • Forskerspiren
      • publisere resultater fra egne undersøkelser ved å bruke digitale verktøy
    • Mangfold i naturen (Bærekraftig utvikling)
      • beskrive kjennetegn ved virveldyr og forklare funksjonen til de viktigste organene
      • beskrive kjennetegn til et utvalg av plante-, sopp- og dyrearter og fortelle hvordan disse er ordnet systematisk

Læreplan i samfunnsfag

  • Etter 10. årssteget
    • Geografi
      • beskrive og forklare natur- og kulturlandskapet i lokalsamfunnet