Dyreobservasjoner
Læreplanmål
Valg for denne aktiviteten: Hovedside
Les veiledning
Legg inn data
Vis resultater
Bakgrunnsstoff
Læreplanmål
Læreplanreferanser etter KunnskapsløftetLæreplan i biologi - programfag i studiespesialiserende utdanningsprogram - Biologi 1
- Den unge biologen
- gjennomføre eit større feltarbeid og nytte biologiske metodar til å samle inn, kartleggje og utforske ulike typar organismar og leggje fram resultata frå undersøkingane
- observere og namngje nokre vanlege artar frå ulike biotopar og samanlikne dei med omsyn til fellestrekk og variasjon ved å bruke kunnskapar frå systematikk
Biologi 2- Økologi
- samle, bestemme og klassifisere ulike organismar og knyte opplysningar om levevis og tilpassingar til eit utval av organismane
Læreplan i naturfag - Etter 2. årstrinn
- Mangfold i naturen (Bærekraftig utvikling)
- gjenkjenne og beskrive noen plante- og dyrearter og sortere dem
- delta i ulike aktiviteter ute i naturen og fortelle om det som er observert
Etter 7. årstrinn- Mangfold i naturen (Bærekraftig utvikling)
- beskrive kjennetegn ved virveldyr og forklare funksjonen til de viktigste organene
- beskrive kjennetegn til et utvalg av plante-, sopp- og dyrearter og fortelle hvordan disse er ordnet systematisk
Læreplan i samfunnsfag - Etter 10. årssteget
- Geografi
- beskrive og forklare natur- og kulturlandskapet i lokalsamfunnet
|