miljolare.on logo miljolare.no logo  
  om nettverket | kontakt | A til Å | english
Du er her: Forsiden > Aktiviteter > Interessekonflikter > Rovvilt og interessekonfliktar > Læreplanmål

Rovvilt og interessekonfliktar

Læreplanmål

Valg for denne aktiviteten:

 Hovedside  Les veiledning  Legg inn data  Vis resultater

 Bakgrunnsstoff  Læreplanmål

Læreplanreferanser etter Kunnskapsløftet

Læreplan i biologi - programfag i studiespesialiserende utdanningsprogram

  • Biologi 1
    • Den unge biologen
      • trekkje ut informasjon frå biologiske tekstar, brosjyrar, aviser, bøker og frå Internett, og vurdere korleis informasjonen er underbygd
    • Biologisk mangfald
      • forklare kva omgrepet biologisk mangfald omfattar, og drøfte spørsmål kring ansvaret for å ta vare på biologisk mangfald lokalt og globalt
  • Biologi 2
    • Den unge biologen
      • finne fram til ny kunnskap i biologi frå ulike medium og vurdere informasjon og påstandar i media på eit fagleg grunnlag
      • drøfte miljøutfordringar lokalt og globalt med utgangspunkt i biologisk kunnskap

Læreplan i felles programfag i vg1 naturbruk

  • Naturbasert aktivitet
    • Naturbasert aktivitet
      • beskrive og begrunne bruk av natur ut fra økologisk forståelse og etiske normer

Læreplan i naturfag

  • Etter 10. årstrinn
    • Mangfold i naturen (Bærekraftig utvikling)
      • observere og gi eksempler på hvordan menneskelige aktiviteter har påvirket et naturområde, identifisere ulike interessegruppers syn på påvirkningen og foreslå tiltak som kan verne naturen for framtidige generasjoner

Læreplan i samfunnsfag

  • Etter 10. årssteget
    • Geografi
      • fortelje om naturgrunnlaget med vekt på indre og ytre krefter på jorda, rørsler i luftmassane, krinsløpet til vatnet, vêr, klima og vegetasjon, og drøfte samanhengar mellom natur og samfunn
      • beskrive og forklare natur- og kulturlandskapet i lokalsamfunnet
      • forklare korleis menneske gjer seg nytte av naturgrunnlaget, andre ressursar og teknologi i Noreg og i andre land i verda
      • vurdere bruk og misbruk av ressursar, konsekvensar det kan få for miljøet og samfunnet, og konfliktar det kan skape lokalt og globalt
  • Etter 7. årssteget
    • Samfunnskunnskap
      • gjere greie for ein aktuell konflikt og drøfte framlegg til løysing
  • Etter Vg1/Vg2 i vidaregåande opplæring
    • Politikk og demokrati
      • gjere greie for korleis ein sjølv kan vere med i og påverke det politiske systemet og diskutere kva som kan truge demokratiet
    • Internasjonale forhold
      • diskutere samanhengen mellom økonomisk vekst, miljø og berekraftig utvikling