Rovvilt og interessekonfliktar
Læreplanmål
Valg for denne aktiviteten: Hovedside
Les veiledning
Legg inn data
Vis resultater
Bakgrunnsstoff
Læreplanmål
Læreplanreferanser etter KunnskapsløftetLæreplan i biologi - programfag i studiespesialiserende utdanningsprogram - Biologi 1
- Den unge biologen
- trekkje ut informasjon frå biologiske tekstar, brosjyrar, aviser, bøker og frå Internett, og vurdere korleis informasjonen er underbygd
- Biologisk mangfald
- forklare kva omgrepet biologisk mangfald omfattar, og drøfte spørsmål kring ansvaret for å ta vare på biologisk mangfald lokalt og globalt
Biologi 2- Den unge biologen
- finne fram til ny kunnskap i biologi frå ulike medium og vurdere informasjon og påstandar i media på eit fagleg grunnlag
- drøfte miljøutfordringar lokalt og globalt med utgangspunkt i biologisk kunnskap
Læreplan i felles programfag i vg1 naturbruk - Naturbasert aktivitet
- Naturbasert aktivitet
- beskrive og begrunne bruk av natur ut fra økologisk forståelse og etiske normer
Læreplan i naturfag - Etter 10. årstrinn
- Mangfold i naturen (Bærekraftig utvikling)
- observere og gi eksempler på hvordan menneskelige aktiviteter har påvirket et naturområde, identifisere ulike interessegruppers syn på påvirkningen og foreslå tiltak som kan verne naturen for framtidige generasjoner
Læreplan i samfunnsfag - Etter 10. årssteget
- Geografi
- fortelje om naturgrunnlaget med vekt på indre og ytre krefter på jorda, rørsler i luftmassane, krinsløpet til vatnet, vêr, klima og vegetasjon, og drøfte samanhengar mellom natur og samfunn
- beskrive og forklare natur- og kulturlandskapet i lokalsamfunnet
- forklare korleis menneske gjer seg nytte av naturgrunnlaget, andre ressursar og teknologi i Noreg og i andre land i verda
- vurdere bruk og misbruk av ressursar, konsekvensar det kan få for miljøet og samfunnet, og konfliktar det kan skape lokalt og globalt
Etter 7. årssteget- Samfunnskunnskap
- gjere greie for ein aktuell konflikt og drøfte framlegg til løysing
Etter Vg1/Vg2 i vidaregåande opplæring- Politikk og demokrati
- gjere greie for korleis ein sjølv kan vere med i og påverke det politiske systemet og diskutere kva som kan truge demokratiet
Internasjonale forhold- diskutere samanhengen mellom økonomisk vekst, miljø og berekraftig utvikling
|