miljolare.on logo miljolare.no logo  
  om nettverket | kontakt | A til √Ö | english
Du er her: Forsiden > Aktiviteter > Helse, inneklima og skolemilj√ł > Inneklima > Unders√łk muggsopp i klasserommet > L√¶replanm√•l

Aktivitet:

Unders√łk muggsopp i klasserommet

Valg for denne aktiviteten:

 Hovedside  Les veiledning  Legg inn data  Vis resultater

 Bakgrunnstoff  L√¶replanm√•l

L√¶replanreferanser etter Kunnskapsl√łftet

Læreplan i biologi - programfag i studiespesialiserende utdanningsprogram

  • Biologi 1
    • Den unge biologen
      • planleggje og gjennomf√łre unders√łkingar i laboratorium fr√• alle hovudomr√•da, rapportere fr√• arbeida med og utan digitale verkt√ły og peike p√• feilkjelder i unders√łkingane
      • gjennomf√łre eit st√łrre feltarbeid og nytte biologiske metodar til √• samle inn, kartleggje og utforske ulike typar organismar og leggje fram resultata fr√• unders√łkingane
  • Biologi 2
    • Den unge biologen
      • planleggje og gjennomf√łre unders√łkingar i laboratorium fr√• alle hovudomr√•da, rapportere fr√• arbeida med og utan digitale verkt√ły og peike p√• feilkjelder i unders√łkingane
    • √ėkologi
      • samle, bestemme og klassifisere ulike organismar og knyte opplysningar om levevis og tilpassingar til eit utval av organismane

Læreplan i felles programfag i vg1 helse- og sosialfag

  • Helsefremjande arbeid
    • Helsefremjande arbeid
      • dr√łfte og gi d√łme p√• kva den enkelte og samfunnet kan gjere for √• betre eiga helse og folkehelsa, b√•de psykisk og fysisk

Læreplan i naturfag

  • Etter 10. √•rstrinn
    • Forskerspiren
      • skrive logg ved fors√łk og feltarbeid og presentere rapporter ved bruk av digitale hjelpemidler
  • Etter 7. √•rstrinn
    • Forskerspiren
      • bruke digitale hjelpemidler og naturfaglig utstyr ved eksperimentelt arbeid og feltarbeid
      • publisere resultater fra egne unders√łkelser ved √• bruke digitale verkt√ły
    • Mangfold i naturen (B√¶rekraftig utvikling)
      • beskrive kjennetegn til et utvalg av plante-, sopp- og dyrearter og fortelle hvordan disse er ordnet systematisk